13 maja podczas konferencji JESC 2019 (Junior Eurovision Song Contest) w Tel Awiwie zostały zaprezentowane oficjalne logo i slogan konkursu Eurowizji Junior 2019. „Share the Joy” obrano za hasło tegorocznej edycji konkursu. W logo umieszczono latawiec – symbol wolności, ale i wspólnego przeżywania emocji.
Podczas konferencji zaprezentowano również oficjalne materiały promocyjne miasta Gliwice oraz województwa śląskiego, które towarzyszyć będą tegorocznej edycji Konkursu Eurowizja Junior 2019.
W konferencji w Tel Awiwie ze strony EBU uczestniczył Gert Kark (JESC Project Manager). Ze strony Telewizji Polskiej obecni byli: Marta Piekarska (Koordynator Projektu/Project Coordinator), Konrad Smuga (Producent Kreatywny) oraz Roksana Węgiel, zwyciężczyni Eurowizji Junior 2018.
17. konkurs Eurowizji Junior 2019 odbędzie się 24 listopada 2019 w Arenie Gliwice, jednym z największych i najnowocześniejszych obiektów sportowych i rozrywkowych w Polsce. Organizatorem wydarzenia jest Europejska Unia Nadawców we współpracy z Telewizją Polską. Jest to pierwszy konkurs Eurowizji Junior organizowany w Polsce.